Extra manier om klanten te binden

Door een abonnement te verkopen zorgt u ervoor dat klanten zich langdurig vastleggen. Dit heeft een goede uitwerking op het stabiliseren van ITAM bij de klant en op het verstevigen van uw relatie met de klant.

Over elk verkocht abonnement ontvangt u als verkopende partij een beloning. Dit maakt het extra interessant voor u om abonnementen aan te gaan bieden. U blijft het aanspreekpunt voor de kant, ook wanneer het over audits gaat. U kunt bij audits echter terugvallen op ondersteuning en vergoeding vanuit de stichting.

Volwassenheidsonderzoek levert kansen op voor projecten

Vanuit het door de stichting betaalde volwassenheidsonderzoek, en in mindere mate de License Risk Assessment, krijgt u een podium om aanvullende projecten te definiëren. Deze projecten lopen buiten de stichting om en zorgen ervoor dat u een goede klantrelatie kunt opbouwen en voldoende omzet kunt realiseren.

Voor de stichting zijn deze aanvullende projecten belangrijk, omdat deze ervoor zorgen dat de volwassenheid van ITAM bij de klant gaat groeien.

Audits blokkeren geen andere projecten meer

We hebben vaak gezien dat audits andere projecten blokkeren wegen het beslag op interne resources en beschikbaar budget. De werkwijze van de stichting zorgt ervoor de uitvoeringskosten van de audit defense niet door de klant wordt betaald. Ook is de druk op de interne organisatie kleiner door het volgen van een goed proces.

Hierdoor kunnen lopende verbeterprojecten gewoon doorlopen waardoor de groei van de organisatie op het gebied van ITAM niet wordt belemmerd.

Toegang tot experts van andere marktpartijen

Door samen te werken met de stichting, krijgt u toegang tot de specifieke kennis die nodig is om een audit goed af te ronden. Heeft u een expert in dienst van elke grote publisher? Heeft u een IT Advocaat beschikbaar, of ondersteuning van een contract manager? Door in dit model samen te werken is het antwoord JA!

Neem contact op met ons

Neem snel contact op voor een vrijblijvende afspraak zodat we de toekomstige samenwerking kunnen bespreken